معرفی وبلاگ
نویسنده: پاکروان فر
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 67117
تعداد نوشته ها : 129
تعداد نظرات : 8
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

بازتاب رحلت آیت‌الله‌ بهجت در عربستان

شیعیان عربستان سعودی با صدور بیانیه‌های مختلفی درگذشت حضرت آیت الله العظمی شیخ محمدتقی بهجت فومنی، مرجع تقلید عالیقدر جهان تشیع، غم و اندوه خود را به مناسبت این مصیبت وارده اعلام کردند.


به گزارش شیعه آنلاین، شیخ حسن صفار، از چهره های سرشناس شیعیان عربستان سعودی با صدور بیانیه رسمی درگذشت حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت را به مراجع تقلید، علمای، فرزندان ایشان، حوزه های علمیه قم مقدس و نجف اشرف و نیز تمام مؤمنان تسلیت گفت.

دفتر حجةالإسلام و المسلمین شیخ عبدالله احمد یوسف" از دیگر علمای شیعیان عربستان سعودی در شهر قطیف نیز با صدور بیانیه‌ای رسمی این مصیبت وارده را به امام زمان(عج)، مراجع تقلید، علما، خانواده بزرگوارشان و تمام مقلدین ایشان و مؤمنین تسلیت گفت.

به همین مناسبت حجةالإسلام و المسلمین شیخ "عبدالمحسن نمر" از دیگر چهره‌های سرشناس شیعیان عربستان پس از نماز مغرب و عشای شب گذشته طی یک سخنرانی، درگذشت این مرجع تقلید بزرگوار را به همگان تسلیت گفته و دقایقی را در مورد زندگی پربار این فقید فرزانه به سخن پرداخت.

از سوی دیگر علامه "سید حسن نمر" دیگر چهره سرشناس شیعیان سعودی نیز با صدور بیانیه ای جداگانه این مصیبت وارده را به همگان تسلیت گفت.

به همین مناسبت "هیئت اهل بیت(ع)" در شهر قطیف اعلام کرد که دوشنبه شب مجلس ختمی به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله العظمی بهجت برگزار خواهد کرد.

حوزه علمیه "دار العلم" در شهر قطیف نیز به مناسبت رحلت این مرجع تقلید بزرگوار، بیانیه ای صادر کرده و در آن به تمام شیعیان تسلیت گفته است.

گفتنی است دیگر چهره های سرشناس عربستان سعودی و نیز مؤسسات دینی و غیره نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای این مصیبت را تسلیت گفتند.


X