معرفی وبلاگ
نویسنده: پاکروان فر
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 67235
تعداد نوشته ها : 129
تعداد نظرات : 8
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

آیت الله بهجت سه سال قبل در پایان درس خارج فقه خود چه گفت

آیت الله بهجت31 شهریور 1385 در پایان درس خارج فقه خود نسبت به ترفندهای دشمنان برای محو اسلام از سراسر جهان و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هشدار داد.

به گزارش رسا، حضرت آیت الله تقی بهجت فومنی، در پایان درس خارج فقه خود، با محکوم کردن سخنان اخیر پاپ، اظهار داشت: اگر دشمنان در نقطه‌ای از جهان، حکومت را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند، هدف‌شان محو دین اسلام از سراسر جهان می‌باشد.

وی افزود: اهانت کنندگان به ادیان الاهی، نه نصرانی و نه یهودیند، بلکه در عمل با همه ادیان مخالف هستند و هیچ‌گاه به گسترش اسلام راضی نخواهند بود.

این مرجع تقلید با اشاره به شیطنت‌های دشمنان در رویارویی با موج اسلامی‌خواهی و بیداری مسلمانان تاکید کرد: ایجاد شبهات اعتقادی، تفرقه بین اقوام و مذاهب مختلف به ویژه شیعه و سنی از دیگر راه‌کارهای مورد استفاده آنان در جهت رسیدن به اهداف شوم و پلید خود می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که اصول اسلامی را انکار می‌کنند، حقایق الاهی و معارف دینی را نادیده می‌گیرند و هدفی غیر از دنیا داری و زورمداری ندارند،‌ از انسانیت به دورند.

حضرت آیت‌الله بهجت، با استناد به روایات اسلامی، یادآور شد: دعا بزرگ‌ترین سلاح مومن است. انسان با تعبد، توسل و بهره‌گیری از مضامین والای ادعیه به تکامل و سعادت دست می‌یابد.


X