معرفی وبلاگ
نویسنده: پاکروان فر
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 67030
تعداد نوشته ها : 129
تعداد نظرات : 8
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

خشم لابی‌های صهیونیست از گریه"اردوغان" (غزه)
خشم لابی‌های صهیونیست از گریه"اردوغان"

تعدادی از مجروحان جنگ 22 روزه اخیر ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه به ترکیه انتقال داده شدند تا در بیمارستان‌های آن کشور درمان شوند.در همین راستا "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه روز گذشته به بازدید این بیماران رفت.

به گزارش جهان، منابع خبری از ترکیه اعلام کردند به قدری این مجروحان حال وخیمی دارند که "رجب طیب اردوغان" هنگام بازدید از آنان به گریه درآمد و برای آنان اشک ریخت.


ترکیه به رغم سکولار بودن طی روزهای جنگ ارتش صهیونیستی علیه غزه، مواضع خوبی حتی نسبت به بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی گرفت. علاوه بر آن مردم ترکیه نیز در طول این جنگ،بارها و بارها تظاهرات میلیونی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام دادند.

موضع‌گیری صریح اردوغان طی این مدت علیه اسرائیل،موجب شده پنج لابی صهیونیستی در امریکا در نامه ارسالی خود به نخست‌وزیر ترکیه،نگرانی خود را از این موضوع ابراز کنند.


در نامه مذکور که در تاریخ 21 ژانویه ارسال شده سران لابی صهیونیستی به اردوغان، ضمن مخالفت صریح با بیانات تند نخست وزیر ترکیه در خصوص وقایع غزه، آمده است این اختلاف دیدگاه هرگز باعث حقانیت نگرش ضد یهودی نخواهد بود.

در این بین یکی از اعضای جماعت یهودیان ترکیه در گفتگو با خبرگزاری جهان ترکیه اظهار داشت اردوغان باید با حضور در کنیسه یهودیان،جو ایجاد شده علیه این جماعت را تعدیل کند!


دسته ها : سیاسی
X