معرفی وبلاگ
نویسنده: پاکروان فر
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 65014
تعداد نوشته ها : 129
تعداد نظرات : 8
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

رژیم صهیونیستی: سانسور شدید خبری و استفاده از تصاویر نیمه برهنه

میلیون ها نفر در سراسر جهان بدنبال راهی هستند تا بتوانند از سانسور و فیلترینگ شدید اسرائیل و آمریکا و جنگ تبلیغاتی آنها راهی به حقیقت پیدا کنند.


 

به گزارش رجانیوز به نقل از میدل ایست آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی به ویژه در امریکا به منظور همراه ساختن افکار عمومی با خود در خلال جنگ 33 روزه و جنگ اخیر غزه از تاکتیک سانسور شدید خبری و استفاده از تصاویر نیمه برهنه زنان مدل ساکن سرزمین های اشغالی استفاده می کنند.

بنا بر گزارش میدل ایست، اسرائیل هنوز در رسانه هایش ادعا می کند در جنگ پیروز شده است. به گفته یکی از روزنامه ها، اسرائیل در زمان جنگ، سیاست استفاده از حداقل سربازان، حضور هرچه بیشتر زنان و کنترل شدید خبرها را اجرا می کند.

بیشترین قدرت ماشین جنگی اسرائیل وابسته به منابع مالی، کارخانه ها و تداراکاتی است که از طرف امریکا به اسرائیل فرستاده می شود. در جنگ اسرائیل با لبنان در تابستان 2006، کمک های اضطراری نظامی امریکا شامل بمب های خوشه ای برای ارتش اسرائیل ارسال می شد که اغلب شهروندان کشته شده لبنانی نیز از بمباران همین بمب های خوشه ای بودند.

اسرائیل ادعا می کند که در جنگ رسانه ای پیروز شده است. اسرائیل سال هاست که هرگونه پاسخ نظامی فلسطینیان را به حملات اسرائیل، اقدام تروریستی می خواند. در رسانه های اسرائیل، از زنان استفاده زیادی می شود، استراتژی خودنمایی از مهمترین آنهاست. در خلال جنگ اسرائیل با رزمندگان لبنان، عکس های برهنه از مردان و زنان بر روی جلد مجله ها در امریکا افزایش یافته بود. به گزارش روزنامه نیویورک پست، در ژوئن 2007، گال گادوت کاندیدای زن زیبای اسرائیل از چاپ عکس برهنه خود در روی مجله های نیویورک دفاع کرد و آن را نوعی حمایت از جنگ اسرائیل خواند.

اما آنچه که واقعیت دارد، این است که در واقع اسرائیل نتوانسته است برنده جنگ رسانه ای در امریکا باشد زیرا میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان از فیلتر های اسرائیل عبور کرده و به حقیقت دست پیدامی کنند و از میان پروپاگاندای خبری اسرائیل، به واقعیات دسترسی پیدا می کنند. آنها با حضور خود در خیابان ها و تظاهرات، این تبلیغات را نقش بر آب می کنند و خود را همدرد و مونس مردم غزه اعلام می کنند.


دسته ها : اخبار
X